امروزه برند، بخش ارزشمندی از سرمایه و ثروت یک بنگاه اقتصادی بهشمار میآید و کنترل آن جزء فعالیتهای استراتژیک سازمانی میباشد. ارزیابی راهکارهای اجرا شده در مقوله مدیریت، نام و نشان تجاری (برند) و محاسبه بازگشت سرمایهگذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد، اما کنترل یک دارایی با عوامل کیفی، قابل اتکاء و تحلیل نیست و بایستی شاخصهای کیفی و کمی موثر، پردازش شده و نهایتا در قالب اعداد و ارقام به یک شاخص ریالی (ارزش برند) تبدیل شوند. خدمات شرکت برآورد ارزش ایرانیان عبارتند از: